rPET T-shirt z butelek

Pewnie nie pierwsze, na pewno nie ostatnie T-shirty z butelek PET stają się tak masowe jak globalna jest firma której logo jest umieszczone i która dała surowiec do produkcji. Receptura, męska 4, damska 3 butelki plus hasło promujące akcję: make your plastic fantastic oraz rehash your trash.

Plany to 100% recykling. Czyli książkowy cykl życia produktu PLM (ang. product life management). Więcej, nie tylko o podkoszulkach, ale także torbach, czapkach, itp. przeczytasz w oryginalnym tekście drink 2 wear.

Wpis powstał tak naprawdę jako inspiracja z podróży do Japonii, a było to jakiś czas temu, teraz po raz kolejny przypomniałem sobie o koszulach właśnie z rPET, w których występowali pracownicy jednej z firm. I właśnie taką chciałem znaleźć, ładną niebieską, z długim rękawem i z odpowiednim logo promującym idee. Nie znalazłem, ale na pewno są, więc opisałem to co znalazłem.

PS. Źródło zdjęcia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Optymalizacja w przetwórstwie tworzyw sztucznych

Lepkość polimerów

Poli(chlorek winylu) – PCW – PVC